Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az ír fapados légitársaság vezetője szerint megduplázhatja pár éven belül részesedését a Lufthansa fellegvárában.
Nem látja rózsásnak az Air Berlin és az Eurowings jövőjét Michael O'Leary. A Ryanair ír diszkont légitársaság szókimondó elnöke ezúttal a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitungban fejtette ki véleményét. Arról is beszélt, az ő cége mennyit profithat abból, hogy – mint fogalmazott – az Air Berlin szép lassan elsorvad, a Lufthansa pedig néhány éven belül felszámolja fapados leányvállalatát, a Eurowingset: megduplázhatja piaci részesedését Németországban.
Ha beválik O'Leary jóslata, akkor a Ryanair a német légi közlekedési piac 20 százalékát uralhatja néhány éven belül.
A robbanásszerű növekedés nem csak a német konkurensek kínlódásának tudható be. A Ryanair ebben a hónaptól működtet bázist a frankfurti repülőtéren – a légikikötőt eddig a magas költségek miatt kerülte el a társaság. Most azért gondolta meg magát a cég – idézi fel a FAZ vasárnapi kiadása -, mivel a repteret üzemeltető Fraport kedvezményt kínál a gyorsan növekvő légitársaságok számára.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.