Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egyelőre nem kísérletezik önvezető autóval a cég.
Felfüggesztette az Uber az önvezető autó kifejlesztést célzó programját, miután egy ilyen járműve balesetet szenvedett Arizonában. A péntek esti balesetben senki nem sérült meg és a rendőrség szerint nem is az önvezető Volvo volt a hibás. Egy tempei kereszteződésben ütközött a kanyarodó járművel egy másik, olyan erővel, hogy a Volvo – amely utas nélkül, sofőrrel, de önvezető módban közlekedett – az oldalára fordult.
Nem ez volt az első baleset az önvezet tesztek kezdete óta. 2016-ban Floridában egy önvezető módban haladó Tesla sofőrje vesztette életét, Kaliforniában pedig a Google Waymo programjának autója ütközött egy busszal.
Az Ubert azonban különösen kényesen érinti az ügy, hiszen néhány nappal korábban távozott a cég vezetője, Jeff Jones, aki mindössze hét hónapot töltött az Uber élén.
Néhány héttel ezelőtt pedig a Google indított pert az Uber ellen, a techóriás adatlopással vádolja a céget és Otto nevű, önvezető kamionok fejlesztésével foglalkozó leányvállalatát. Az ügy hátterében az áll, hogy az Otto alapítója, Anthony Levandowski korábban a Google-nál állt alkalmazásban, és távozásakor állítólag adatokat vitt el a cégtől.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.