Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Felmérés a háztartási gépet vásárlók körében
Az elektronikai cikkeket forgalmazó MediaMarkt áruházlánc kutatásában a megkérdezettek 44 százaléka a háztartási gépek árát, 17 százaléka pedig - főleg az idősebbek és a budapestiek - az energiahatékonyságot nevezte a legfontosabb szempontnak vásárlási döntésénél. A teljesítmény (10 százalék), a gyártó (9 százalék), a gépek mérete (6 százalék), színe és dizájnja (1-1 százalék) a következő szempontok.
A válaszadók 85 százaléka az energiahatékonyság érdekében akár többletkiadást is vállalna, 62 százalékuk viszont 10 ezer forintnál nagyobb pluszkiadást nem tart reálisnak a takarékosabban működő készülékekért. Ennél többet azok közül is csak kevesen fizetnének, akik amúgy az energiabesorolást tekintik a legfőbb szempontnak. A felmérés szerint a vásárlók 70 százaléka ismeri az energiahatékonysági kategóriákat.
A MediaMarkt reprezentatív - nem, korosztály, végzettség és lakóhelytípus szerinti - kutatása 2017 márciusában készült ezer, 18-59 év közötti vásárló online kérdőíves megkérdezésével.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.
Ismeretlen tettes ellen folytatnak nyomozást.