Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Értékesíteni kell a fedélzeten, különben baj lesz.
A Parat nevű, munkavállalók érdekeit képviselő norvég szervezet egyik vezetője olyan dokumentumot posztolt a Facebookra, amely egy belső Ryanair utasításnak tűnik.
A szöveget (ha hiteles) a fapados társaság hajózó személyzete összes tagjának küldték ki, és előírják benne minden egyes tagnak, hogy fejenként egy parfümöt, egy ételt, egy italt és egy kaparós sorsjegyet minimum el kell adniuk naponta.
"A fent említett értékesítést közelről monitorozzuk, és ha a személyzet bármelyik tagja nem éri el a célszámokat, akkor meg kell magyaráznia, miért. Ha ugyanezek a személyek láthatóan nem érik el a napi célokat, a feletteseikkel kell beszélniük, és további lépéseket teszünk" – áll a dörgedelmes levélben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.