Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tavaly még törvényben akarták leszereltetni az óriásplakátokat, most rendelettel elintézték.
Csak bedarálja a közterületi reklámpiacot a kormány, az ezt előrevítő kormányrendeletet az Index szúrta ki a pénteki Magyar Közlönyben. A rendelet alapájn 30 nap múlva csak önkormányzati engedéllyel lehet közterületekre kihelyezni új reklámfelületeket, 2021-től pedig csak azok maradhatnak meg, amelyek megfelelnek az új szabályozásnak.
A plakátpiac átalakításának terve már tavaly ősszel előkerült, akkor lapunknak több szakértő úgy nyilatkozott: milliárdos költséget okoz a rendelkezés a piaci szereplőknek, akik közül többen belerokkanhatnak. De nem csak a plakátcégeknek okoz kárt a rendelet, hanem azoknak a magánházaknak is, amelyeknek komoly bevételt jelentett eddig a plakáthely kiadása.
Az akkor kiszivárgott törvényjavaslat végül nem került a parlament elé, ám a mostani rendelet hasonló szigorral jár el – ráadásul az országgyűlés jóváhagyása nélkül.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.