Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Úgy tűnik, Sigmar Gabrielnek volt igaza gazdasági miniszterként, amikor az egymilliós számot sokallta. Hiába az állami támogatás, kevesebb mint százezer elektromos autó van egyelőre Németországban.
Angela Merkel feladta kormánya célját, hogy 2020-ra egymillió elektromos autó közlekedjen a német utakon.
A Frankfurter Allgemeine Zeitung beszámolója szerint a német kancellár a kormánykoalíció parlamenti frakciója előtt azt mondta, hogy "a dolgok jelenlegi állása szerint ezt a célt nem fogjuk tudni elérni".
Megjegyezte ugyanakkor, hogy a technológiai fejlődésre általában jellemző módon az elektromos mobilitás terén is valószínűleg hirtelen fog bekövetkezni az áttörés, mint ahogy az például az okostelefonok esetében is történt. Németországnak ezért fel kell készülnie az elektromos mobilitás korszakára.
Az elektromos autók értékesítése az állami támogatás ellenére sem akar lendületet venni. A német utakon még kevesebb, mint 100 ezer elektromos autó fut.
Sigmar Gabriel idén januárban még gazdasági miniszterként az egymilliós tervről azt mondta: "Ha az elektromos kerékpárokat nem számítjuk bele, akkor legfeljebb a felét fogjuk tudni elérni. Nem ártana egy kicsit realistábban gondolkodni".
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
A két vezető mellett két-két ember vesz részt a stábjukból a találkozón.