Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Schalke-drukkerek a hivatalos csapatmezbe épített chippel is fizethetnek a stadionban a következő szezonban.
A Schalke vezetői csütörtökön jelentették be, hogy szponzori megállapodást kötöttek az AllyouneedFresh nevű online bevásárlóközponttal, ennek első látványos jele lesz a mezbe épített chip. A cég logója a következő szezonban használatos mezek ujján jelenik majd meg, ide lesz beépítve a chip, amelynek segítségével kézpénz nélkül is fizethetnek a drukkerek a stadion területén.
A játékosok által használt mezben nem lesz megtalálható a chip, csak a szurkolóknak szánt verzióban.
A klub és a cég négyéves, 20 millió euróról (6,2 milliárd forint) szóló szponzori megállapodást írt alá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.