Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Közreadta, mennyit költött saját maga reklámozására az MVM Magyar Villamosművek Zrt. 2016 eleje óta.
Az állami tulajdonban lévő cégtől az LMP kérte ki az összegeket közérdekű adatigényléssel azután, hogy a HVG megírta: információink szerint az MVM több százmillió forintot juttatott a Civil Összefogás Közhasznú Alapítványnak (CÖKA).
A párt pénteken tette közzé a cég válaszát – szúrta ki a 444.hu –, amelyből kiderül, hogy az az elmúlt szűk másfél évben összesen 2,2 milliárd forintért hirdetett kormányközeli médiumokban.
Ez a pénz közpénz, mintahogy a CÖKA-nak adott összeg is az. Bár az MVM ezt nem akarta elismerni – ahogyan a CÖKA sem azt, hogy állami cégtől kapott volna támogatást –, Lázár János egy kormányinfó alkalmával megtette.
Az adatok szerint az MVM
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.
Megnövekedett a forgalom az északi és a déli parton is, az M7-es autópályán ugyancsak torlódásokra kell számítani.
A céljuk, hogy a közterekről eltűnjenek a gyűlöletkeltő politikai hirdetések.