szerző:
hvg.hu

Nem tudni pontosan, mivel foglalkozik a propagandaminiszter feleségének cége, amelynek se honlapja, se Facebook-oldala nincs. Annyi bizonyos, hogy onnantól sokkal jövedelmezőbbé vált, hogy Rogán Cecília beszállt.

Nem világos, honnan származott Rogán Cecília cégének tavalyi, 51 millió forintos árbevétele - írta a hétfői Magyar Nemzet.

A lap felidézte: Rogán Antal tavaly októberben előbb letagadta, hogy helikopterrel utazott egy celebesküvőre, majd a felesége cégére hivatkozott, mondván, Rogán Cecília cége barterezte le az akkori becslések 1,5-2 millió forintot kóstáló luxus szolgáltatást.
       
Rogán Cecília Nakama & Partners Kft.-je a múlt héten publikálta tavalyi éves beszámolóját. Ennek a kiegészítő mellékletében szerepel egy olyan tétel, amely szakértők szerint megfeleltethető a helikopterezésnek. Ha ez így lenne, a Rogán házaspár a 7,7 milliós adózott nyereség ötödét költhette a helikopterezésre. A cég éves bevétele egyébként 51,1 millió forint volt.

A cég nem reagált a lap megkeresésére, így nem derült ki, hogy miből állt össze a miniszterfeleség cégének árbevétele. A korábbi nyilatkozatok és tervek alapján pedig nem könnyű eligazodni abban a kérdésben, miből is áll össze Rogán Cecília cégének tevékenysége. A cégnek honlapja, Facebook-oldala nincs.

A céget 2015 decemberében alapították, első tulajdonosa a Valton Kft.-ből ismert Bessenyei István és egy A Másik Kft. nevű cég vollt, illeve már a kezdetekkor benne volt Sarka Kata is. Bessenyei és a cég kiszállt, ekkor lépett a helyükre Rogán Antal felesége.  Eredetileg azzal a céllal hozták létre a Nakama & Partnerst, hogy hazai hírességek Facebook-oldalára szervezzen hirdetéseket, de az első hónapokban nem igazán indult be a cég - indokolta Joanelli Tamás, a Másik Kft. társtulajdonosa, miért szálltak ki.

Májusban az új tulajdonos Rogánné keze alatt már más stratégiát folytatott a cég: a szépségversenyeken jól szereplő lányokat kívánta foglalkoztatni, a tulajdonos helyet is kapott a Sarka Kata által menedzselt Magyarország Szépe zsűrijében.

Nem tudni, hogy végül Rogán Cecíliáéknak melyik biznisz hozott tízmilliókat. Látszik azonban, hogy

a politikusfeleség érkezése nagy mértékben fellendítette az üzletet: májusig néhány százezret fialt a cég, majd a tavalyi év utolsó hét-nyolc hónapjában 50 milliós vállalkozássá nőtte ki magát.

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen HVG pártoló tag!

A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Tagjainknak heti exkluzív hírlevelet küldünk, rendezvényeket kínálunk, a könyveinkre és egyéb termékeinkre pedig komoly kedvezményt adunk. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! „Amikor annyira eluralkodik a mindennapi életünkön a virtualitás, üdítő igazi emberi kapcsolatokat építeni.”
K. Erna – Pártoló tag


„Régóta olvasom a HVG-t és cikkei között mindennap találok érdekfeszítőt!”
H. Szabolcs - Támogató
Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
A HVG Pártoló Tagság programja az első olyan kezdeményezés, aminek keretében az olvasóink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, és támogatásukkal segíthetik, hogy újságírói munkánkat továbbra is az eddig megszokott magas színvonalon végezhessük. Támogatóként már heti egy kávé árával is hozzájárulhat a minőségi újságíráshoz! Csatlakozzon programunkhoz, támogassa munkánkat egyszeri hozzájárulással vagy fizessen elő a hetilapra!
hvg.hu Gazdaság

Facebook-hirdetésekkel fizethettek Rogánék a cilikopterezésért

Családja hétvégi helikopterezéséért Facebook-hirdetésekkel fizetett Rogán Cecília cége – állítja a Népszava. A lapnak nyilatkozó szakértő szerint egy jól pozicionált online hirdetés több tízezer embert is elérhet, és facebookos reklámokra könnyedén el lehet költeni negyedmillió forintot akár 1-2 hét alatt is.