Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az oroszok új utasszállító gépe, az MC-21-es, amelyet a Boeing és az Airbus konkurensének szánnak, a múlt héten emelkedett először levegőbe, próbarepülésre. Három ország is érdeklődött a gép iránt, köztük Magyarország – jelentette az Itar TASSZ hírügynökség.
Jurij Szljuszar, az orosz Egyesült Repülőgépgyártó Vállalat első embere mondta azt a szentpétervári Gazdasági Fórumon az újságíróknak, hogy India, Banglades és Magyarország "mutatott érdeklődést a gép beszerzése iránt". Az oroszok repülés közben is megmutatták az utasszállítót a három említett ország küldöttségének, itt tapasztalták a "fokozott érdeklődést".
Kerestük a fejlesztési minisztériumot, hogy megtudjuk, milyen magyar delegáció járt a szentpétervári fórumon, és miért, kinek a megbízásából "mutatott érdeklődést" a gép iránt. Egyelőre nem kaptunk választ.
Az ügy már csak azért is érdekes, mert éppen tegnap számolt be a hvg.hu arról, hogy huszonkét úti célba repülne a tervek szerint a budapesti székhelyű Ronan Air légitársaság, amelyet a Srí Lanka-i tiszteletbeli magyar konzul alapított. Munkatársakat is toboroz már a cég.
Az említett gépet, az MC-21-est irkutszki Irkut nevű repülőgépgyártó cég gyártja, a napokban volt a próbaútja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az állami és a NER-vállalat szándéknyilatkozatot írtak alá az együttműködésről, aminek keretében „kihasználnák a szinergiákat”.