Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az összes szegedi villamosra, trolira és buszra szerelnek fel terminálokat, amelyek a tervek szerint november végétől működnek majd.
A 180 szegedi tömegközlekedési eszközre összesen 300 terminált szerelnek fel, a hosszú járművekre kettőt is. A vezetőnél ezentúl is lehet majd vonaljegyet venni, de az ugyanúgy drágább lesz, mint eddig. Az automatánál 370, a vezetőnél 450 lesz egy menetjegy – írja a Délmagyarország.
Nagy Sándor városfejlesztési alpolgármester azt mondta: ezzel szeretnék ösztönözni az utasokat, hogy minél többen érintős bankkártyával vegyenek jegyet. Évente félmillió jegyet váltanak ugyanis a járművezetőknél, és ez jelentősen hátráltatja a menetrend betartását.
Majó-Petri Zoltán, az SZKT ügyvezető igazgatója szerint 24 és 72 órás jegyeket is lehet majd a járműveken bankkártyával váltani. Erre a Mastercarddal kötöttek szerződést.
Szegeden a bérletautomatáknál már a vásárlók 44 százaléka, a jegypénztárakban a 45 százaléka, az óvodai és iskolai ebédfizetésnél a 46 százaléka használ bankkártyát. A vízműnek 39 százalék fizet online bankkártyával, a távhőért pedig havonta nagyjából 340-en – derül ki az önkormányzat adataiból.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.