Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Két hipermarketben drágultak az áruk legalább öt százalékkal tavaly nyár óta. A sajt és a tojás bolti ára ugrott meg a leglátványosabban az elmúlt egy évben.
Két hipermarket is öt százalék fölött emelte az árait az egy évvel korábbihoz képest. A Privátbankár.hu hasonlította össze az árakat a tavaly júliusival, ez alapján az Auchan 7,8 százalékos drágulása a legnagyobb, de a Tescóban is 6,8 százalékkal került többe egy minta-élelmiszerkosár. A harminc termékből álló kosár egyedül az Intersparban olcsóbb most, mint tavaly júliusban, egész pontosan 1,6 százalékkal.
A portál több mint tíz éve hasonlítja össze a három üzletlánc árait egy 30 terméket vizsgáló próba-nagybevásárlással – még egyetlen alkalom sem volt, amikor ilyen drága lett volna a kosár.
2016 júliusához képest a sajt drágult a legjobban, másfélszeresére nőtt az ára, de a tojás 33 százalékos áremelkedése is a legnagyobbak közé tartozik. Látványos, tízszázalékosnál nagyobb árcsökkenést két terméknél, a májasnál és a jeges teánál mértek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.