Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Több mint fél tucat étkezőkocsi vesztegel hosszú évek óta a szentesi vasútállomás tárolóvágányán.
A belföldi forgalomból kivont InterCity Restaurant feliratú vasúti kocsikból mintegy fél tucat évek óta a szentesi vasútállomás tárolóvágányán vesztegel – írta a Magyar Idők.
Egy olvasói levél alapján a lap hozzátette, hogy a kocsik láthatóan rossz és egyre romló állapotban vannak.
A MÁV-Startnál azt közölték, hogy „jelenleg folyamatban van a MÁV-Start hosszú távú fejlesztési elképzeléseinek és járműstratégiájának kialakítása, melyet követően ezeknek a kocsiknak is eldől a végleges sorsuk”.
A hazai vasúttársaság állományában számos, különböző korú és gyártmányú büfékocsi található. A nemzetközi forgalomban jelenleg 19 kocsi közlekedik, ezek nagyjából húszéves, nyugat-európai gyártású, viszonylag korszerű járművek.
A belföldi forgalomban a MÁV-Start 2012 június közepétől szüntette meg az étkezőkocsi-szolgáltatást.
A Pécsre, Nyíregyházára, Miskolcra és Debrecenbe közlekedő InterCity-szerelvények étkezőkocsijai azért kerültek ki a szerelvényekből, mert évente csak 10,3 millió forint bevételt generáltak, miközben az üzemben tartásukra 656 milliót költöttek.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kötelezettségszegési eljárás indult Magyarország ellen az ingyenes szén-dioxid-kvótákat terhelő különadó miatt. A teherrel sújtott külföldi cégek visszafogják termelésüket, dolgozókat küldenek el, vagy egyszerűen távoznak, például Romániába. Közben egyre agresszívebben hódítanak az indiai és kínai szállítók.
Itt az ideje eldönteni, mi a fontosabb politikai szinten is: a sportsiker vagy a gyermekek biztonsága?