Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az elővárosi és regionális kivitelű Credo buszok a miskolci és szolnoki székhelyű közlekedési központoknál, illetve a Volánbusznál állnak forgalomba október elejéig - írta a Világgazdaság.
Száz új busz átadását kezdte meg Győrben a Kravtex-Kühne Csoport - idézte a VG a cég sajtóközleményét.
A buszokat klímával és utasinformációs rendszerrel is felszerelték, döntő részük pedig alacsony belépésű, tehát akadálymentes a babakocsival és kerekesszékkel utazók számára.
A beszerzést koordináló Volán Buszpark Kft. nyílt közbeszerzési eljáráson választotta ki a Kravtex Kereskedelmi Kft. és a Budapest Lízing Zrt. közös ajánlatát.
Az új buszok a miskolci székhelyű Észak-magyarországi Közlekedési Központ Zrt.-nél, a szolnoki Középkelet-magyarországi Közlekedési Központnál, illetve Budapest vonzáskörzetében, a Volánbusznál állnak forgalomba különböző helyközi viszonylatokon.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.
Egyes gazdaságokra és szektorokra bontva tekintjük át, mi lehet a 15 százalékos általános vám hatása.