Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A hírek szerint az új versenyhelyszínek között nem sok olyan lesz, ahol épített pályán megy majd a verseny. Állítólag több városi futam lesz a jövőben.
Sean Bratches, a Forma-1 kereskedelmi ügyekért felelős vezetője szerint több mint negyven ország illetve település kereste meg azzal, hogy a jövőben szeretne futamot rendezni.
"A kinevezésem óta eltelt hét hónapban negyvenen jelentkeztek, hogy szeretnének egy versenyhétvégét. Ez igen biztató" – mondta Bratches az autosport.com szakportálnak. Kiemelte, az a céljuk, hogy olyan helyszíneken rendezzenek futamokat, ahol nagy szurkolói bázist tudnak kiépíteni.
"Nem hiszem, hogy az új versenyhelyszínek között sok olyan lesz, amelyet épített pályára viszünk" – tette hozzá a sportvezető.
Bratches már augusztusban is arról beszélt, hogy a jövőben több városi viadalt kívánnak rendezni, és a versenynaptár is földrajzi alapon állna össze: az azonos kontinensen lévő futamok egymás után következnének.
A jelenleg 20, jövőre 21 versenyből álló vb-sorozat bővítése is napirenden van, a Forma-1 kereskedelmi jogait birtokló Liberty Media 25 futamot szeretne.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.