Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szegedi troliflottát két alacsonypadlós, klimatizált járművel bővítették, amelyek anno Pilzenben közlekedtek, buszként.
Két saját építésű, alacsonypadlós, klimatizált trolival bővült a szegedi trolibuszflotta.
Németh Zoltán Ádám, az SZKT munkatársa elmondta: Szegeden a régi magaspadlós trolibuszokat fokozatosan kivonják a forgalomból, helyükre újszerű, klimatizált alacsonypadlós járművek kerülnek. A 11,6 méter hosszú, 71+1 személyes trolit egy volt pilzeni autóbuszból építették át az SZKT szerelőcsarnokában.
A teljes felújítás 77 millió forintba került, ez nagyjából fele a hasonló trolibuszok piaci árának. A troli várhatóan több mint egy évtizedig lehet forgalomban, annyi ideig, mint egy új jármű két nagyfelújítás között – magyarázta a szakember.
Nagy Sándor szegedi városfejlesztési alpolgármester a pénteki autómentes napon rendezett sajtótájékoztatón elmondta: az önkormányzat idén 170 millió forinttal támogatja a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) járműrekonstrukciós programját.
Itthon nem ezek az első olyan trolik, amelyeket buszból alakítottak át. Székesfehérváron például pár éve egy régi Ikarust alakították át trolivá a BKV részére.
A Szegeden átépített trolikról júliusban számolt a Szeged TV, az erről tudósítás itt érhető el.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
A szél konténereket kapott fel, amelyek átszakították a védelmi kerítést.