Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Liget-projekt nyomán felújítják a kisföldalattit és egy új megállót is terveznek – írta a Világgazdaság.
Jelentős infrastrukturális fejlesztések várhatók a következő években a Liget-projekt nyomán, ami az érintett járatok megújítását és kapacitásának bővítését egyaránt jelenti – közölték a Liget Zrt. sajtóosztályán a VG-vel.
A közösségi vonalakon a kapacitás bővítése várható, és az új intézményekhez igazítottan alakíthatják át a megállókat. A 74, 75 és 79-es trolibuszok a liget helyett a Dózsa György úton mennek majd végig, ez részben már meg is valósult.
A Liget Zrt. tájékoztatása szerint mindezek mellett felújítják és bővítik a kisföldalattit, csökkentik a követési időt és hosszabb szerelvényeket állítanak forgalomba.
A rekonstrukció során új állomás létesítése is tervben van a Hungária körútnál, amely az 1-es villamossal való kapcsolatot segítené és ennek köszönhetően a múzeumokat könnyebben megközelíthetnék majd a látogatók.
A kisföldalatti infrastrukturális és járműműszaki állapota nagyon rossz, vetekszik a 3-as vonal ismert állapotával, a pálya állapota is erősen leromlott a pénzhiány miatt elmaradó karbantartások következtében – mondta a VG-nek Bíró Endre, a Budapesti Metróért Egyesület (Bume) elnöke.
Szerinte a biztosítóberendezések cseréjével legfeljebb 10-20 százalékos kapacitásbővítés érhető el, de ezt a többletet szinte teljes egészében felemészti majd az új megálló kiszolgálása.
Bíró Endre úgy vélekedett, hogy egy teljes átalakítás során érdemes lenne megfontolni a vonal meghosszabbítását a Csáktornya parkig.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?