Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Wizz Air tavaly ősz óta nem indít járatokat ide.
Október 2-án ismét érvényes európai működési engedélyt kapott a marosvásárhelyi reptér, miután a román polgári légi közlekedési hatóság mindent rendben talált egy háromnapos ellenőrzés során.
Az átépítési munkálatok elvileg már csütörtökön megkezdődhetnek, a felújítás után a Marosvásárhelyi Transilvania Nemzetközi Repülőtér működési és biztonsági szempontból is megfelel majd az európai standardoknak.
Az még nem egyértelmű, hogy mikor fogadhat először újra járatokat – írja a Magyar Nemzet a Maszol.ro -ra hivatkozva. A romániai portál szerint a kivitelezőnek három hónap áll majd a rendelkezésére, vagyis decemberre elkészülhet a marosvásárhelyi reptér.
Tavaly ősszel azért állította le a repülőtér használatát a Wizz Air, mert kiderült, hogy a repülőtér pályája feleannyi terhelést bír el, mint amekkora súlya a társaság leszálló gépeinek lehet – írta az IHO magazin még tavaly novemberben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.