szerző:
MTI
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Elindult a magyar alma fogyasztását és vásárlását ösztönző országos promóciós kampány – jelentette be Feldman Zsolt, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára.

A november 18-ig tartó kampányban a fogyasztók öt kereskedelmi áruházlánc – Auchan, CBA, Metro, Spar, Tesco – fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik és kóstolhatják meg a kiváló minőségű magyar almákat – közölte a helyettes államtitkár. Feldman Zsolt szerint az egy főre jutó almafogyasztás évi 15-18 kilogramm, ennek növelését szolgálja a kampány.

Daróczi László, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője közölte, hogy a tavalyi kampánnyal közel 20 ezer embert értek el, akik mintegy hat tonna magyar almát kóstoltak meg.

Az áruházi kóstoltatás mellett idén az ízletes almát meg lehet majd kóstolni a Decathlon Fittaréna, illetve a K&H Mozdulj Balaton maraton és félmaraton rendezvényeken. Emellett a FruitVeb Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal december elején Nyírtasson szakmai workshopot szerveznek, ahol az almatermesztőkkel és szakemberekkel az ágazat problémáira keresnek megoldásokat.

A kampány az Agrármarketing Centrum, az FM és a NAK együttműködésével jött létre.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!