szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A big data adatbázis-elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani – közölte a Ctrip.com International Ltd. alelnöke, Cseng Huaj-ji a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint.

Ezekhez a programokhoz a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.  

A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly.

A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollárt, vagyis nagyjából 367 ezer forintot) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!