Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyarországi turizmus ösztönzéséről kötött megállapodást a kínai Ctrip.com utazási iroda és a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A big data adatbázis-elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani – közölte a Ctrip.com International Ltd. alelnöke, Cseng Huaj-ji a kínai állami Hszinhua hírügynökség beszámolója szerint.
Ezekhez a programokhoz a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára.
A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly.
A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollárt, vagyis nagyjából 367 ezer forintot) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.