Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az új busztípust a honvédelmi és belügyi tárca rendelésére fejlesztették ki. Körülbelül 30-40 darabot még március közepéig leszállítanak a megrendelőnek a tervek szerint.
Különleges buszok készülnek Ikarus márkanév alatt. A magyarországi buszgyártás egykori zászlóshajójának számító cég Székesfehérváron olyan többfunkciós járműveket készít, amelyek a csapatszállításon kívül rabomobilként is hasznosíthatóak, sőt menekültek szállítására is alkalmasak – tudta meg a Napi.hu.
A tervek szerint 150 darabot gyártanak első körben az új busztípusból, amelyet a honvédelmi és belügyi tárca rendelésére fejlesztettek ki. Körülbelül 30-40 darabot még március közepéig leszállítanak a megrendelőnek.
A készülő buszok különlegessége, hogy néhány óra alatt átalakíthatók csapatszállító járműből mentőbusszá vagy rabszállító kocsivá, így az utóbbit akár menekültek szállítására is fel lehet majd használni.
A gyár honlapján típusmegjelölés nélkül szerepel az új típus, amelyhez "egyedi igényekhez igazodó külső és belső kialakítást" ígérnek, valamint azt, hogy sebesült- és menekültszállításra is alkalmas.
A székesfehérvári gyárban most kétszáz ember dolgozik. Az üzemből orosz és iráni exportra is több száz buszt szállítanak le idén – mondta Széles Gábor, az Ikarus tulajdonosa a Napi.hu-nak.
A technológia fejlesztésére tavaly körülbelül kétmilliárd forintot költött a tulajdonos. A buszgyártásból idén 5 milliárdos, jövőre pedig már 20 milliárdos árbevételük lehet.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.