Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Átlagosan egymilliárd forintnál is több pénzbe kerül egy kilométer pályafelújítás, egy perc gyorsulást pedig kilencmilliárd forintból tudtak kihozni.
Átlagosan több, mint nettó 1 milliárd forintba került egy kilométernyi vasúti pályafelújítás az elmúlt években – számolta össze az Index. Még több pénzbe került a gyorsulás: egy percet nyerni a menetidőn átlagosan közel 9 milliárd forintból lehetett. Vagyis egymilliárd forintból kicsit több, mint 6 másodpercet tudnak gyorsulni a vonatok.
A legdrágább a Szajol–Püspökladány-vonal volt: ott 1 kilométer átlagban 1,8 milliárdból jött ki. Egy perc időnyerés is ezen a vonalon került a legtöbbe, 40 milliárd forint az ára minden percnek. A második legdrágább a Kelenföld és Székesfehérvár közötti szakasz, az kilométerenként 1,63 milliárd forintba került, igaz, a vonatok sokat gyorsultak, egy perc nyereség 5 milliárdból jött ki. A dobogóra még a budapesti Északi vasúti Duna-hidat Esztergommal összekötő vonal felújítása fért fel, ott másfél milliárd forint volt a kilométerenkénti ár, és minden 4,2 milliárd forint beruházással nyertek egy percet.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.