Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Átlagosan egymilliárd forintnál is több pénzbe kerül egy kilométer pályafelújítás, egy perc gyorsulást pedig kilencmilliárd forintból tudtak kihozni.
Átlagosan több, mint nettó 1 milliárd forintba került egy kilométernyi vasúti pályafelújítás az elmúlt években – számolta össze az Index. Még több pénzbe került a gyorsulás: egy percet nyerni a menetidőn átlagosan közel 9 milliárd forintból lehetett. Vagyis egymilliárd forintból kicsit több, mint 6 másodpercet tudnak gyorsulni a vonatok.
A legdrágább a Szajol–Püspökladány-vonal volt: ott 1 kilométer átlagban 1,8 milliárdból jött ki. Egy perc időnyerés is ezen a vonalon került a legtöbbe, 40 milliárd forint az ára minden percnek. A második legdrágább a Kelenföld és Székesfehérvár közötti szakasz, az kilométerenként 1,63 milliárd forintba került, igaz, a vonatok sokat gyorsultak, egy perc nyereség 5 milliárdból jött ki. A dobogóra még a budapesti Északi vasúti Duna-hidat Esztergommal összekötő vonal felújítása fért fel, ott másfél milliárd forint volt a kilométerenkénti ár, és minden 4,2 milliárd forint beruházással nyertek egy percet.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
A két vezető mellett két-két ember vesz részt a stábjukból a találkozón.