Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Hivatalosan nem közölték, miért érkezett feljelentés az Európai Csalás Elleni Hivatalhoz az 5-ös metróval kapcsolatban. A beruházás évek óta csúszik.
A bukaresti metró 5-ös vonalának megépítését vizsgálja az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF), amely csütörtökön a terepen vizsgálódott, és iratokat kért ki a helyi tömegközlekedési vállalattól.
A vizsgálat tényét csütörtökön az európai uniós intézmény közleményben erősítette meg. A hivatal nem kívánt részleteket közölni a folyamatban levő vizsgálat tárgyáról, csak annyit hoztak nyilvánosságra, hogy feljelentés érkezett hozzájuk bizonyos rendellenességekről.
A Hotnews.ro hírportál úgy tudja: a feljelentésben az szerepel, hogy a román állam a valódi költségeknél több pénzt fizetett ki az olasz Astaldi vállalatnak, a fő kivitelezőnek.
A bukaresti metró 5-ös vonala bekapcsolná a román főváros metróhálózatába az egyik legnagyobb lakótelepet, a Drumul Tabereit, megkönnyítve több százezer ember közlekedését a lakótelep és a belváros között. Az új metrószakasznak eredetileg 2015-re kellett volna elkészülnie, de a kivitelezés sorozatos késéseket szenvedett, legutóbb erre az évre ígérték a az átadását.
A több mint egymilliárd euró értékű beruházással épülő metróvonalat az Európai Unió finanszírozza, ezért illetékes ellenőrzést végezni az EU csalás elleni hivatala.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Leggyakrabban kiabálással, sértegetéssel, káromkodással és becsmérlő fenyegetéssel találkoznak a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet dolgozói, de előfordul, hogy a hozzátartozók vagy a betegek leköpik, megrúgják, fellökik vagy szexuálisan inzultálják őket – derül ki a dolgozókat érő erőszakról szóló kutatásból.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.