Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Hivatalosan nem közölték, miért érkezett feljelentés az Európai Csalás Elleni Hivatalhoz az 5-ös metróval kapcsolatban. A beruházás évek óta csúszik.
A bukaresti metró 5-ös vonalának megépítését vizsgálja az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF), amely csütörtökön a terepen vizsgálódott, és iratokat kért ki a helyi tömegközlekedési vállalattól.
A vizsgálat tényét csütörtökön az európai uniós intézmény közleményben erősítette meg. A hivatal nem kívánt részleteket közölni a folyamatban levő vizsgálat tárgyáról, csak annyit hoztak nyilvánosságra, hogy feljelentés érkezett hozzájuk bizonyos rendellenességekről.
A Hotnews.ro hírportál úgy tudja: a feljelentésben az szerepel, hogy a román állam a valódi költségeknél több pénzt fizetett ki az olasz Astaldi vállalatnak, a fő kivitelezőnek.
A bukaresti metró 5-ös vonala bekapcsolná a román főváros metróhálózatába az egyik legnagyobb lakótelepet, a Drumul Tabereit, megkönnyítve több százezer ember közlekedését a lakótelep és a belváros között. Az új metrószakasznak eredetileg 2015-re kellett volna elkészülnie, de a kivitelezés sorozatos késéseket szenvedett, legutóbb erre az évre ígérték a az átadását.
A több mint egymilliárd euró értékű beruházással épülő metróvonalat az Európai Unió finanszírozza, ezért illetékes ellenőrzést végezni az EU csalás elleni hivatala.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?