Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ahogy a napelem és a PET-párna sem.
Tavaly új alvállalkozóval kötött szerződést az IKEA, mert komoly fennakadások voltak a bútorösszeszerelési és házhozszállítási szolgáltatásban – írta a Pénzcentrum. Ez előfeltétele volt annak, hogy az online rendelést országos házhozszállítással elérhetővé tegyék. Az indulás első hetében 186-an rendeltek online átlagosan 108 500 forint értékben.
Előkészítési szakaszban tart az ún. pop-up store-okhoz hasonló rendszer meghonosítása a cseh-magyar-szlovák régióban. A pop-up áruház először Prágában lesz elérhető a régióban, melynek nyitása 2018 második felében várható. A belvárosi lokációjú üzlet 800 négyzetméteres lesz.
Az IKEA két, Magyarországon egyelőre nem forgalmazott termékkategóriája a lakossági napelemek és a lapra szerelt készházak, de készülnek bútorok 3D-nyomtatóval, illetve PET-palackból párnák is. Az, hogy ezek mikor lesznek elérhetőek Magyarországon, a kereslettől függ, az IKEA szóvivője szerint egyelőre még nincs igénye rá a magyaroknak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.