Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A XVI. kerület polgármestere arról álmodik, hogy akár már 2025-2026-ban járhatnak a meghosszabbított 2-es metróval az utasok.
Ha megkapják a kormányzati és az EU-s támogatást, akkor 2022-2023-ban elkezdődhetnek a 2-es metró és a HÉV összekötésével járó munkálatok – mondta a Magyar Hírlapnak a XVI. kerület polgármestere, aki szerint 2025-2026-ban már utazni lehetne a meghosszabbított vonalon.
A fideszes Kovács Péter a lap szerdai számában megjelent interjúban hozzátette, azt tartaná reálisnak, ha 90 százalékban európai uniós, 10 százalékban állami támogatásból valósulna meg a projekt.
A polgármester a rövidebb bejutás mellett azt tartja a fejlesztés legnagyobb előnyének, hogy teljesen átstrukturálja majd a közlekedést.
A HÉV most kettévágja a kerületet, és ez rendkívül megnehezíti az autóval közlekedést. Egyrészt régiek a biztosítóberendezések, így előfordul, hogy nyolc-tíz percet kell várni egy áthaladással. Másrészt a HÉV meglehetősen ritkán jár, így nem tudja elvinni a teljes utasforgalmat. Ezért párhuzamosan buszokat is kell közlekedtetnie a BKK-nak, ez pedig torlódást okoz a közlekedésben. Ha viszont a metró sűrűbben jár majd, akkor nem kell annyi busznak közlekednie, és nem kell majd átszállni az Örs vezér téren – érvelt.
A projekt részeként valószínűleg az elavult HÉV felújítását is meg tudnák oldani, és csak egy kisebb pluszforrást kellene rászánni – érvelt.
Az interjúban Kovács Péter azt is mondta: a XVI. kerületben nincs, és ameddig ő lesz a polgármester, nem is lesz fizetős parkoló. A HÉV–metró-összekötésnél egyébként is rengeteg P+R parkoló épül majd. Szerinte a probléma az olyan rendszerrel van, mint amilyet Zugló vezetett be, mert amiatt egyre több autós nem az Örsön, hanem a XVI. kerületben parkol le.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.