Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Tányérok? Cipőkanál? A Buksza rákérdezett, hogy mik voltak tavaly a magyarok kedvencei az IKEA-ban.
A 195 forintos Frakta nagy zacskóból 304 277 darabot adtak el tavaly a magyarországi IKEA áruházakban. Népszerűségben jóval lemaradt mögötte az Oftast fehértányér, ebből 228 927 darab kelt el. Az IKEA slágerlistáját a Buksza tette közzé. Ez alapján elmondható, hogy a darabszámot alapul véve a magyar vásárlók az étkezéshez szerezték be a legtöbb tárgyat az áruházból. A tízes listára a tányérok és poharak mellett azért felfért még egy 10 darabos tartós elem, egy ruhatisztító henger és egy cipőkanál is.
A termékek értéke alapján összeállított listát a kétfiókos Brimnes fehér kanapéágykeret vezeti, de gardrób, fiók és matrac is szerepel a top tízben.
A teljes listát itt lehet tanulmányozni.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.