Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Hadházy Ákos feljelentésének nem lesz következménye.
A Polt Péter vezette Központi Nyomozó Főügyészség (KNYF) elutasította az LMP-s Hadházy Ákosnak az ügyben hivatali vesztegetés gyanújával tett feljelentését, így nem nyomoznak Kósa Lajos tárca nélküli miniszter felesége gyanúsan alacsony áron vett cége körül – írja a Népszava.
A lap felidézi, hogy Kósa Lajos felesége tavaly májusban feltűnően alacsony áron, mindössze 6 millió forintért vette meg a Tócó-Pece Kft.-t, úgy, hogy közben a cég eszközállománya korábban még 140 millió forintra rúgott. Kósa ezt azzal magyarázta a Népszavának, hogy a cég az eladás előtt hirtelen eladósodott, ám erről azóta sem mutatott be semmiféle bizonyítékot a miniszter.
A céget Kósa régi fegyvertársa, az iskolaszövetkezeti szektor egyik fő lobbistája, Fiák István ügyvéd adta el Kósa feleségének, úgy, hogy mind az ügylet előtt, mind utána Kósa jó pár – Fiák és üzleti köre számára fontos törvényt kezdeményezett. Így a volt debreceni polgármester éppen a Tócó-Pece tulajdonosváltása után nem sokkal nyújtotta be a diákszövetkezetek mintájára induló nyugdíjas szövetkezetekről szóló törvényt.
Az ügyészség nyomozást elutasító levele szerint azonban mindez önmagában még nem bűncselekmény, így „nyomozás elrendelésére sincs törvényes alap”. A döntéssel szemben panasznak nincs helye.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.