Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A helyzet a tehervonatoknál rosszabb.
Tavaly 21 ezer esetben késtek a vonatok – írja a Világgazdaság a MÁV-tól kapott adatok alapján. A személyvonatok átlagosan 2,8 percet késtek, a menetrendet több mint 90 százalékos arányban betartották a járatok. Ennél jobb a regionális vonatok és az országos, távolsági járatok pontossága is, előbbiek 96, utóbbiak 93 százalékban tartották a menetrendet.
A késések miatt a társaság tavaly 8 millió forint kártérítést fizetett, egymillió forinttal kevesebbet, mint 2016-ban.
A tehervonatoknál már rosszabb a szám: ezek a járatok átlagosan egy órát késtek.
A késések csaknem felét a biztosítóberendezések hibája okozta. Járműhibák az esetek 44 százalékát idézték elő, pályahibák és egyéb műszaki problémák pedig 3-3 százalékát.
A Világgazdaság megkérdezte azt, is, hogy a késések mekkora hányadát előzhette volna meg a MÁV. A társaság válaszában jelezte, igyekszik a műszaki problémákat orvosolni, de voltak természetesen előre nem látható tényezők, például olyan meghibásodások, amelyeket kábelvágás, fakidőlés vagy heves vihar okozott.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.