Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Eddig három járatpár közlekedett az orosz fővárosba.
A közlemény szerint a mostani délelőtti, déli és késő esti járat mellé negyedikként egy kora délutáni járatot is indít az Aeroflot Moszkva és Budapest között.
Az újabb járatot várhatóan orosz gyártású Szuhoj Superjet (SSJ-100) típussal teljesítik, ami egész évre vetítve mintegy 63 ezer ülőhelyet jelent, összesen közel 400 ezerre növelve az Aeroflot által kínált eddig kapacitást oda-vissza irányban.
A járatszám bővítésének nyertesei – a közvetlenül Moszkvába, illetve tágabb értelemben véve Oroszországba indulók mellett – elsősorban a Távol-Kelet irányába utazók, vagy onnan érkezők, hiszen kedvező csatlakozási lehetőségek érhetők el egyebek mellett Thaiföld, Kína, Vietnam és Japán irányába az Aeroflot kiterjedt nemzetközi járathálózatán – olvasható a Budapest Airport közleményében.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.