Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A korábbiaknál jóval többször egyezik meg az ügyfél a bankkal, vagy viszi sikerre az ügyét, ha a Pénzügyi Békéltető Testületnél tesz panaszt.
Az összes, a Pénzügyi Békéltető Testület elég került ügy 40,7 százaléka ért véget az ügyfél számára jó eredménnyel 2017-ben – írta meg az Azénpénzem.hu. Ez 2016-hoz képest 8,5 százalékpontos növekedés. Ebben az arányban szerepelnek azok az eljárások is, amelyekben a kérelmet azért vonták vissza, mert sikerült időközben megállapodni a szolgáltatóval.
A portál úgy számol: legsikeresebben lakástakarékok ügyfelei, illetve az áruhitelesek képviselhették igazukat. Az áruhitelesek között a legtöbben azok vannak, akiket árubemutatón tudtak rábeszélni, hogy hitelt vegyenek fel.
A testület tavaly közel 3700 ügyet zárt le. Ezek nem egészen ötödében a panaszt meghallgatás nélküli elutasították, mert azok nem feleltek meg a jegybanki törvényben meghatározott követelményeknek.
A felek közötti egyezséggel az esetek 28,8 százaléka végződött. Igaz, a megállapodás többször nem fizetéskönnyítést jelentett, hanem például azt, hogy a bank vállalja: pontos kimutatást készít.
A pénzügyi fogyasztói jogviták lezárására 2017-ben átlagosan 57 napra volt szükség.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.