Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Száznyolcvan résztvevő közül ötöt sorsoltak ki, ők kamatmentes állami támogatást kapnak a lakásvásárlásukhoz.
Lezajlott az első magyarországi Nemzeti Otthonteremtési Közösség (NOK) első nyilvános kiválasztása. A lakáslottón a Central NOK Szervező Zrt. által létrehozott 180 fős közösség tagjai reménykedhettek. Öt tag sorsolás, 18 tag pedig licit útján szerzett jogosultságot lakásvásárlásra.
A NOK-ba befizető tagok közül sorsolással választják ki azokat, akik kamatmentes állami támogatást kapnak a lakásvásárlásukhoz. A tagok kötelezettséget vállalnak, hogy egy általuk meghatározott összeget előre meghatározott rendszerességgel befizetnek, a NOK pedig a takarékoskodó által elhelyezett összeg függvényében lehetőséget ad arra, hogy kamatmentes közösségi megelőlegezéssel és állami támogatással a futamidő vége előtt vásárolhatnak új építésű lakást.
Az, hogy az egyes tagok mikor jutnak a teljes összeghez, a negyedévente megtartandó kiválasztási eseményen dől el – mondta Vincze Krisztián, a GDN Ingatlanhálózat HitelCentrumának vezetője.
A megtakarítás csak új lakás vásárlására fordítható. A konstrukcióhoz állami támogatás is jár, ennek a mértéke a tagot terhelő befizetési kötelezettség 30 százaléka, maximum 4,5 millió forint szerződésenként. A szerződések szabadon választható értéke 10 és 40 millió forint között lehet.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.