Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Az átálláshoz körülbelül másfél év kell majd.
Bejelentette a Harley-Davidson, hogy az Európai Unió piacára készített motorok gyártását elviszi az Egyesült Államokból. Az ügy előzménye, hogy az USA 25 százalékos vámot vetett ki az acéltermékek importjára, és 10 százalékost az alumíniuméra. Erre válaszul az EU súlyos büntetővámokat vetett ki az Egyesült Államok ellen. A vámháborúról itt írtunk bővebben.
A motorgyártó cég szerint a vám 6-ról 31 százalékra emelése nagyjából 2200 dollárral drágítja a motorokat – ez évente körülbelül 90-100 millió dolláros többletköltséget jelentene a vállalat számára.
A cég a motorkerékpárokat máshol gyártja majd le, hogy így kerülje meg az európai vámokat. Jelenleg Indiában, Ausztráliában, Brazíliában és Thaiföldön is van üzemük: az átálláshoz további beruházásokra és nagyjából 18 hónapra lesz szükség – írja a Bloomberg.
A büntetővám a Levi'st és az Államokban gyártott viszkiket is érinti.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a BKK-leállás után kidolgozta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.