Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A vasúttársaság azt ígéri, hogy egyre több lesz a zárt rendszerű vécé a vonatokon.
Gőzerővel zajlik a MÁV utazási komfort javítását célzó programja: a vasúttársaság folyamatosan fiatalítja járműparkját, 2012 óta 670 régi személykocsit javítottak fel, valamint több vonalon új, FLIRT motorvonatokat állítottak forgalomba. Ezen kívül a MÁV-Start számára húsz darab, nemzetközi viszonylatra szánt intercity gyártása már zajlik, további hetven, kifejezetten belföldi használatra rendelt IC plusz személykocsi összeszerelését pedig előkészítik – tudta meg a Világgazdaság.
A vonatok esetében azonban nem csak a kocsik életkora jelent problémát, hanem a higiéniai körülmények is. Eddig a 2260 személyszállító jármű alig negyedét szerelték fel zárt rendszerű illemhellyel, a többi hullócsöves megoldású – vagyis a vécé tartalma egyszerűen a sínekre hullik.
Az uniós és a hazai szabványok értelmében az új vagy feljavított járművek csak zárt vécékkel helyezhetők üzembe. A MÁV azt ígéri, hogy az új járművek megérkezésével emelkedik majd a zárt illemhellyel ellátott kocsik aránya, a meglévő hullócsöves kocsik azonban addig is forgalomban maradnak. A vasúttársaság szerint ezek kivezetésére 2035-ig sor kerül.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A kormányzati beruházási ügynökség ajánlgatott nekik két óriási területet a szomszédos Csomád külterületén.
Kisebb lett, mint tavaly, a GDP 3,9 százalékát teszi ki.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.