Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A vasúttársaság azt ígéri, hogy egyre több lesz a zárt rendszerű vécé a vonatokon.
Gőzerővel zajlik a MÁV utazási komfort javítását célzó programja: a vasúttársaság folyamatosan fiatalítja járműparkját, 2012 óta 670 régi személykocsit javítottak fel, valamint több vonalon új, FLIRT motorvonatokat állítottak forgalomba. Ezen kívül a MÁV-Start számára húsz darab, nemzetközi viszonylatra szánt intercity gyártása már zajlik, további hetven, kifejezetten belföldi használatra rendelt IC plusz személykocsi összeszerelését pedig előkészítik – tudta meg a Világgazdaság.
A vonatok esetében azonban nem csak a kocsik életkora jelent problémát, hanem a higiéniai körülmények is. Eddig a 2260 személyszállító jármű alig negyedét szerelték fel zárt rendszerű illemhellyel, a többi hullócsöves megoldású – vagyis a vécé tartalma egyszerűen a sínekre hullik.
Az uniós és a hazai szabványok értelmében az új vagy feljavított járművek csak zárt vécékkel helyezhetők üzembe. A MÁV azt ígéri, hogy az új járművek megérkezésével emelkedik majd a zárt illemhellyel ellátott kocsik aránya, a meglévő hullócsöves kocsik azonban addig is forgalomban maradnak. A vasúttársaság szerint ezek kivezetésére 2035-ig sor kerül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is kerítenek a kíváncsiskodók elől.