Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Jobbik volt elnöke egy frissen alapított reklámozással, PR-ral, piackutatással és könyvkiadással foglalkozó cég tulajdonosa lett.
A frissen bejegyzett Vlog Influence Kft. nevű cég tulajdonosa és ügyvezetője lett Vona Gábor – derül ki az e heti HVG-ből. A reklámozással, hír-és reklámügynökséggel, PR-ral, piackutatással és könyvkiadással foglalkozó cég alapítása összefügghet azzal, hogy Vona korábban komoly közönséget épített magának, több mint félmillió Facebook-követővel rendelkezik. Legutóbb arról osztott meg magáról fotót a volt pártelnök, ahogy egy diófa alatt a Magyar Hangot, a megszűnt Magyar Nemzet utódlapját olvassa.
Vona Gábor a lapzártáig nem közölt további információt a HVG kérdésére, az ügyről további részleteket a HVG hetilapban olvashat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.