Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
75,5 milliárd forintot kaszáltak nálunk, ami 23,3 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
75,5 milliárd forintos nettó árbevétellel zárta az IKEA Lakberendezési Kft. 2018-as pénzügyi évét, ami az előző évhez képest 23,3 százalékos növekedést jelent – közölték. További érdekességek:
Azzal, hogy az áruház immár ötödik éve két számjegyű növekedést tudhat maga mögött, Magyarország világviszonylatban is a lakberendezési vállalat egyik legdinamikusabban fejlődő piacai közé tartozik – írták. Az elmúlt 5 pénzügyi évben árbevételét összesen 82 százalékkal növelte a Magyarországon piacvezető lakberendezési lánc. Az IKEA vásárlói körülbelül két havonta látogatnak el az áruházakba, a magyar otthonok háromnegyedében megtalálható valamilyen IKEA-termék – tették hozzá.
A vállalat azt is elárulta, hogy az online értékesítés 2,5 milliárd forintos árbevételt eredményezett, 460 200 terméket vásároltak, egy online vásárlás átlagos értéke 124 870 forint volt. A vásárlók fele élt a házhozszállítás lehetőségével. A leggyakrabban Székesfehérvárról, Budapestről, Dunakesziről, Sopronból, Kecskemétről rendeltek online.
Az IKEA FAMILY klub szintén növekedett, ez immár 915 000 klubtagot számlál, egy lakberendezési klubtag átlagos vásárlása 22 200 forint volt.
Az áruházak éttermeiben, bisztróiban, kávézóiban 3,6 millió vásárló választott az IKEA ételkínálatából, akik átlagosan 1254 forintot költöttek. 4,5 milliárd forint volt ezen egységek árbevétele, ami majd 40 százalékos növekedést jelent az előző pénzügyi évhez képest. Az IKEA két emblematikus étele közül a magyar vásárlók főleg a hot-dogot vitték, ebből itthon 2,3 millió darab fogyott, míg Csehország 4 áruházában 1,3 millió, Szlovákiában pedig félmillió. A húsgolyó Csehországban volt a legnépszerűbb, ott 1,5 millió adagot értékesítettek az éttermekben, míg Magyarországon 855 710 adag, Szlovákiában pedig 374 309 fogyott ugyanebből.
A lánc idén áruházi és online szolgáltatásait, főként a csomagküldést, házhozszállítást és összeszerelést szeretné fejleszteni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.