Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A leépítést a cégnél a megrendeléseik csökkenésével indokolták.
Csoportos leépítést jelentettek be Kecskeméten a múlt héten az Antolin Hungarynál, ami a helyi Mercedes egyik legnagyobb beszállítója – írja az Index.
A lap úgy tudja, a leépítés védett korú munkavállalókat és többféle pozíciót is érint, és legalább 100 embernek mondanak fel. A leépítést a cégnél a megrendeléseik csökkenésével indokolták, ami miatt átszervezés lesz a cégnél.
A vállalkozást 2010-ben Magna Automotive Hungary Kft. néven alapították, majd átkerült a spanyol Grupo Antolin tulajdonába, és 2012-ben kezdte meg a gyártást. A Mercedes-Benz gyár stratégiai beszállító partnereként szőnyeget, illetve csomagtartó-burkolatot készítettek, 2013-tól ajtópaneleket is szállítottak a kecskeméti autógyárba, valamint partnerüknek, a német Intier Automotive Eyblnek. 2016-ban 5,5 milliárd forintos beruházással új gyártócsarnokot hoztak létre, amit az Európai Unió és a magyar állam 967,9 millió forinttal támogatott.
Egyelőre nem válaszoltak a lap kérdéseire.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.