szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Igaz, hogy szerepel a Budapesti Mobilitási Tervben a dugódíj 2025-ös bevezetése, mondja a főpolgármester, de ez csak egy becslés. Előbb meg kell épülnie a szükséges infrastruktúrának.

Nem igaz, hogy bevezetik a dugódíjat, utalt Tarlós István az Index hírére a Magyar Hírlapban, annyi történt, hogy a dugódíj bevezetését tartalmazza a Budapesti Mobilitási Terv. Vagyis mégis csak jöhet a dugódíj, ha a bevezetéséhez szükséges fejlesztések megtörténnek: befejeződik a 3-as metró felújítása, további P+R parkolókat építenek. A dugódíj bevezetését jelenleg jogszabály tiltja.

Tarlós kijelentette, semmilyen konkrét döntés nem történt – a tervbe beírt 2025-ös bevezetési dátum pedig egy becslés. Ennek és a dugódíj bevezetésének azért kellett szerepelnie benne, mert ha elmaradt volna, az EU megbüntethette volna a várost, mert az még a 4-es metró építése előtt vállalta a dugódíj bevezetését az EU-s támogatáshoz.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Jakab Péter Tiborcz Istvánról beszélt volna a parlamentben, de kikapcsolták a mikrofonját

Jakab Péter Tiborcz Istvánról beszélt volna a parlamentben, de kikapcsolták a mikrofonját

Csak nőkből fog állni Biden kommunikációs csapata

Csak nőkből fog állni Biden kommunikációs csapata

Elkészült a világ legnagyobb processzora, 400 000 mag dolgozik benne

Elkészült a világ legnagyobb processzora, 400 000 mag dolgozik benne