Tarlós: Hosszú távon jöhet a dugódíj

Igaz, hogy szerepel a Budapesti Mobilitási Tervben a dugódíj 2025-ös bevezetése, mondja a főpolgármester, de ez csak egy becslés. Előbb meg kell épülnie a szükséges infrastruktúrának.

  • hvg.hu hvg.hu
Tarlós: Hosszú távon jöhet a dugódíj

Nem igaz, hogy bevezetik a dugódíjat, utalt Tarlós István az Index hírére a Magyar Hírlapban, annyi történt, hogy a dugódíj bevezetését tartalmazza a Budapesti Mobilitási Terv. Vagyis mégis csak jöhet a dugódíj, ha a bevezetéséhez szükséges fejlesztések megtörténnek: befejeződik a 3-as metró felújítása, további P+R parkolókat építenek. A dugódíj bevezetését jelenleg jogszabály tiltja.

Tarlós kijelentette, semmilyen konkrét döntés nem történt – a tervbe beírt 2025-ös bevezetési dátum pedig egy becslés. Ennek és a dugódíj bevezetésének azért kellett szerepelnie benne, mert ha elmaradt volna, az EU megbüntethette volna a várost, mert az még a 4-es metró építése előtt vállalta a dugódíj bevezetését az EU-s támogatáshoz.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.