Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Pályázatot írt ki az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. 2-3,5 perces dal, zeneszám komponálására. A téma az Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár, röviden az OMÉK.
Az OMÉK-slágerek szövegénél van némi megkötés, olyan kifejezésekre kell épülnie, mint az OMÉK, mezőgazdaság, élelmiszeripar, kiállítás, élelmiszeripari és agrárinnováció, digitalizáció, agráréletpálya. Lovasi legyen a talpán, aki abszolválja a feladatot.
A dalokat egy szakmai zsűri rangsorolja, a három legjobbnak ítélt dal között pedig a Facebook népe fog ítélni. A győztes előadhatja a dalt az OMÉK nagyszínpadán (mert ilyen is lesz), egy neves magyar együttes előzenekaraként. Az Agrárcentrum költségére lesznek médiamegjelenések, videók, ajándékutalvány 400 ezer forint értékben, OMÉK-ajándékcsomag és páros belépő a vásárra.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.