Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Sajnos még nem tudjuk, mennyibe került a műalkotás, de költőien rakoncátlan.
A Közlekedő Tömeg Facebook-oldalon jelent meg fotó a tatai Tóvároskert MÁV-megállóhely felújított lépcsőjéről. Az építmény az államvasúttól meglepő filozófia szerint készült, acéllemezek közé öntött aszfaltból. Az eredmény egy olyan lépcső, amelynek
minden foka különböző magasságú, de még az egyes lépcsőfokok is lejtenek valamelyik irányba, így reprezentálva a sokszínűséget és az állandó változást.
A civil közlekedésbarát oldal kommentárja nem ennyire megértő, szerintük "igénytelenség a köbön", amit a MÁV csinált, ráadásul nemcsak a józan észnek mond ellent, hanem a jogszabálynak is. Azt is hozzáteszik, hogy a lépcső így csúnyasága mellett balesetveszélyes, különösen vakok és gyengénlátók számára, továbbá az elhibázott anyaghasználat miatt pár éven belül tönkremegy.
Az írásból nem derül ki, ki volt a kivitelező, és mennyibe került az adófizetőknek a fogszabályzóért könyörgő lépcső.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.