Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Első körben csak kuponokkal kárpótolnák az utasokat.
A légi utasok kompenzálásáról szóló közösségi szabályozás egyes előírásainak felfüggesztését kezdeményezte tizenkét európai uniós tagállam kormánya, hogy így mérsékeljék a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került légitársaságok terheit.
Az érintett országok közlekedési miniszterei azzal fordultak szerdán az Európai Bizottsághoz, hogy a válságra tekintettel sürgősséggel függesszék fel a jelenlegi irányelv egyes elemeinek alkalmazását, és így
a légitársaságoknak ne kelljen teljes kártérítést fizetniük a törölt járataik után, elegendő legyen később felhasználható kuponokat felkínálniuk az utasoknak.
A változtatási tervezet értelmében ezek a kuponok csak meghatározott ideig lennének érvényesek, és amennyiben eddig a határidőig nem használnák fel őket, járna a visszatérítés. Az aláírók szerint a megoldás úgy enyhítené a vállalatok terheit, hogy közben megfelelő védelmet biztosítana a fogyasztók számára.
A közös nyilatkozatot Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Írország, Lengyelország, Lettország, Málta és Portugália írta alá.
Az uniós szakminiszterek tanácsülésén azonban több résztvevő is szót emelt a javasolt módosítások ellen, döntés pedig nem született.
Az Európai Bizottság illetékes tagja korábban kiemelte, hogy a légitársaságok kötelesek visszatérítést fizetni a törölt járataik után, ennek a kiváltása kuponnal egyedül az utasok beleegyezésével elfogadható.
Az Eurocontrol április elején azt közölte, hogy a légi járatok egy évvel ezelőtti számának mindössze 12-14 százaléka közlekedik Európában.
Több társaság, köztük a Lufthansa és az Air France-KLM is állami segítséget kért a válság átvészeléséhez.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.