Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bányászmunkával készül el a liftakna a felújítás alatt álló Deák Ferenc téri metrómegállónál.
Bányászati munkával alakítják ki a Deák Ferenc téri metrófelújítás során az állomás liftaknáját, ahova majd felvonót helyeznek, hogy ezzel akadálymentesítsék a központi metróállomást – írta a Napi.hu.
A munkát Swietelsky Kft. végzi, amely a több mint 20 évvel ezelőtt elkezdett, de végül rövid idő után leállított Erzsébet téri Nemzeti Színház-építkezésből visszamaradt elemeket is hasznosítja a földmunkáknál. A társaság a régi építkezésből visszamaradt résfalhibákat is javítja.
A Semmelweis Klinikáknál csak kicsit több mint egy hónapja váltottak a felszíni munkákról az állomás- és peronszintre, de már látványosak az eredmények. A Napi.hu szerint a három mozgólépcsőből kettőt már elkezdtek lebontani. Ezek elemeit részben a mozgólépcső saját aknáján keresztül, részben pedig éjszaka a föld alatt, a metró sínein szállítják el.
Az állomás néhány régi berendezési tárgyára szintén igényt tart a Közlekedési Múzeum, így például a narancssárga székeket is megőrzik az utókornak – írta a lap.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.