Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Úgy mutattak be egy műsorban egy szemhéjspray-t és egy gyurmát is, hogy attól kedvet kaphatott a néző a vásárláshoz. Csakhogy nem jelezték, hogy reklámról van szó.
Burkolt reklám közzététele és támogatott műsorszámban a támogató termékének szabálytalan népszerűsítése miatt 1,55 millió forintos bírságot rótt ki az RTL Klub szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Mint az erről szóló közleményből kiderül, az Életmódkalauz című műsor egy júniusi adását kifogásolták.
A műsorban egy szemhéjspray kapcsán hangzott el olyan részletes információ, ami az NMHH szerint már burkolt reklámnak minősült. Megtévesztő módon nem jelezték a nézőknek, hogy a népszerűsítés kereskedelmi célt szolgált – teszik hozzá.
A spray mellett egy gyurmagyártó cég termékét is bemutatták – mindkét cég a műsor támogatója volt. A Médiatanács szerint a gyurma bemutatása meghozhatta a nézők kedvét akár még a vásárláshoz is, ez pedig ugyancsak jogszabályellenes.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Magyarországon már szinte hagyománya van az asztronauták köszöntésének, de az utolsó óta is eltelt 45 év. Nem tudni, Kapu Tibort mivel fogják fogadni, mindenesetre az MNB már rárepült az űrrepülésére.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.