Külön igazgató felel a vásárlói élményért a Tescónál

Szilva Mónika korábban 24 évig dolgozott a Nestlénél.

  • hvg.hu
Külön igazgató felel a vásárlói élményért a Tescónál

A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti augusztus eleje óta hazai csapatát a Tesco Magyarország – közölte az áruházlánc.

A cég közleménye szerint Szilva Mónika kinevezésével az a céljuk, hogy a vásárlók döntéseit nyomon követve alakíthassák a kínálatot és a vevőkkel való kommunikációt.

A szakember mintegy 24 évet töltött a Nestlénél különböző területeken. Szilva Mónika egyébként évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.