Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szilva Mónika korábban 24 évig dolgozott a Nestlénél.
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti augusztus eleje óta hazai csapatát a Tesco Magyarország – közölte az áruházlánc.
A cég közleménye szerint Szilva Mónika kinevezésével az a céljuk, hogy a vásárlók döntéseit nyomon követve alakíthassák a kínálatot és a vevőkkel való kommunikációt.
A szakember mintegy 24 évet töltött a Nestlénél különböző területeken. Szilva Mónika egyébként évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.