Külön igazgató felel a vásárlói élményért a Tescónál

Szilva Mónika korábban 24 évig dolgozott a Nestlénél.

  • hvg.hu hvg.hu
Külön igazgató felel a vásárlói élményért a Tescónál

A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti augusztus eleje óta hazai csapatát a Tesco Magyarország – közölte az áruházlánc.

A cég közleménye szerint Szilva Mónika kinevezésével az a céljuk, hogy a vásárlók döntéseit nyomon követve alakíthassák a kínálatot és a vevőkkel való kommunikációt.

A szakember mintegy 24 évet töltött a Nestlénél különböző területeken. Szilva Mónika egyébként évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

MAGA-hasadás és Irak emléke készteti habozásra Trumpot Irán ügyében

MAGA-hasadás és Irak emléke készteti habozásra Trumpot Irán ügyében

Két héten belül dönt ígérete szerint Donald Trump amerikai elnök, hogy az USA beszáll-e az Izrael által indított Irán elleni háborúba. A hívei megosztottak, s még sokakban élénken él, hogy 2003-ban hazugságokra alapozva támadták meg Irakot, ahol gyors győzelem helyett a kilenc évi kínlódás temérdek halottat, irdatlan költséget és egy terroristafészekké vált, szétesett országot eredményezett.