Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A külföldi utaztatásra kiírt közbeszerzést ugyanaz az iroda nyerte, mint 2019-ben, a 140 milliós vállalás sem változott.
A Médiaszolgáltatás-támogató Vagyonkezelő Alap munkatársainak külföldi utaztatására augusztus elején kiírt pályázatára rövid idő alatt már meg is lett az egyetlen, és egyben nyertes ajánlattevő – vette észre az Mfor. A Mauri Utazási, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 140 millió forintért vállalta el a közmédiás dolgozók utaztatását a világban, illetve az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokat.
Az Opten adatait idézve a lap azt írja, hogy míg 2019-ben még 5,8 milliárd forintos nettó árbevételt könyvlehettek el, 2020-ban már csak a harmadát, 1,3 milliárd forintot.
A Mauri Kft. nyerte az MTVA utolsó, 2019-ben kiírt utaztatási közbeszerzését is, és akkor is 140 millió forintból gazdálkodhattak. Az Mfor megjegyzi, hogy az idei kiírás nem vette figyelembe a pandémia okozta inflációs költségnövekedést, azaz a jelenlegi árakhoz képest kisebb büdzséből kell kihoznia a cégnek ugyanazt, mint két éve.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.