Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Azonban az „intézkedési terv végrehajtása jól halad”.
Karácsony Gergely főpolgármester két éve rendelte meg a metrókocsik beszerzésének jogi, műszaki és gazdasági felülvizsgálatát, miután a BKV elismerte, hogy a „felújított” szerelvények padlólemezeit megette a rozsda. A főpolgármester akkor két hónapot adott a feladat elvégzésére, azonban ennyi idő alatt még a felülvizsgálatot végző céget sem sikerült kiválasztani. A jelentést végül a BME Viking Zrt. állította össze, azonban ezt is hónapokig javítgatták a felügyelőbizottság útmutatása szerint.
A jelentést a Népszava 2020 novemberében mutatta be, a készítői azt írták benne, hogy az orosz konstrukció szerény megtakarítást eredményezett csupán ahhoz képest, mintha új járműveket szerzett volna be a BKV. A vizsgálatig egy sor sorozathibát is feltártak, nem beszélve az ideiglenes megoldásokról, valamint az elavult orosz szabványok szerint felújított alkatrészekről. A jelentésben feltárt hibák javításának tervét márciusban fogadták el.
A Népszava most rákérdezett, hogy hol tart most ez a terv, azonban a BKV csupán annyit írt, hogy „az intézkedési terv végrehajtása jól halad. A feladatok közel fele lezárult, a továbbiak egy részének végrehajtása a járművek ciklikus karbantartásának a keretében folyamatosan történik.” A lap szerint válaszukból csupán annyi derült ki, hogy a 222 darab érintett kocsiból kettőn végeztek el próbajavításokat, jelenleg pedig tíz kocsit javítanak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.