Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vasúttársaság vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot.
Minden második távolsági vonat kieshet a menetrendből a mozdonyvezetők sztrájkja miatt – ezt a Mozdonyvezetők Szakszervezetének elnöke, Barsi Balázs nyilatkozta az RTL Híradónak.
Az érintettek szerdán jelentették be, hogy március 10-én határozatlan időre beszüntetik a munkát, ha nem kompenzálják a tavalyi reálbércsökkenésüket.
Budapesten az elővárosi vonalak harmada, máshol még több szerelvény eshet ki a sztrájk miatt – hangzott el a műsorban. A szakszervezet elnöke szerint
a Budapestről induló, nagyvárosokat összekötő vasúti hálózaton, amelyek nem elővárosnak minősülnek (...) minden második vonat fog csak közlekedni.
Ötven százalékos közlekedést kell biztosítani sztrájk esetén – tette hozzá Barsi.
A vasút vezetői jogellenesnek tartják a sztrájkot. A Máv-Start Zrt. szerint a mozdonyvezetők havi átlagkeresete tavaly meghaladta a bruttó 700 ezer forintot.
Az RTL Híradó úgy tudja, hétfőn tárgyalnak a mozdonyvezetőkkel.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.