szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A rezsicsökkentés csökkentése az online piactéren is érezteti hatását.

Érdekes trendről számolt be a Vatera online piactér. Az aukciós oldalon a top keresések közt szerepel a "cserépkályha" a nyári hónapokban.

Ilyen abszurd “csodát” még nem volt lehetőségünk látni, hogy az év legmelegebb időszakában egymás mellett tűnik fel a medence és a cserépkályha a keresőszavas toplistán.

- közölte a Vatera.hu.

A jelenségről mi is írtunk korábban:

A rezsiharc elbukása után próbálhatunk kályhát venni, de már most hiány van belőlük a piacon

Óriási lett a kereslet a kályhákra, kandallókra, a gyártók nem is tudják tartani a lépést, a forgalmazóknál készlethiány alakult ki, még a Németországban élő magyarok is megjelentek a vevőkörben. Ezért sincsenek könnyű helyzetben azok, akik azért akarnak átállni fatüzelésre, mert jelenleg mindenük, így a fűtés is áramról megy.

A keresőszavak szerinti összesítésben szerepelnek a "medence", "mobilklíma" és "leander" szavak is. Júliusban ezek a legnépszerűbb termékek a Vaterán:

  • kerékpár
  • Matchbox
  • gombfoci
  • cserépkályha
  • sparhelt
  • leander
  • mobil klíma
  • medence
  • családi ház
  • festmény
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!