Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A rezsicsökkentés csökkentése az online piactéren is érezteti hatását.
Ilyen abszurd “csodát” még nem volt lehetőségünk látni, hogy az év legmelegebb időszakában egymás mellett tűnik fel a medence és a cserépkályha a keresőszavas toplistán.
- közölte a Vatera.hu.
A jelenségről mi is írtunk korábban:
A rezsiharc elbukása után próbálhatunk kályhát venni, de már most hiány van belőlük a piacon
Óriási lett a kereslet a kályhákra, kandallókra, a gyártók nem is tudják tartani a lépést, a forgalmazóknál készlethiány alakult ki, még a Németországban élő magyarok is megjelentek a vevőkörben. Ezért sincsenek könnyű helyzetben azok, akik azért akarnak átállni fatüzelésre, mert jelenleg mindenük, így a fűtés is áramról megy.
A keresőszavak szerinti összesítésben szerepelnek a "medence", "mobilklíma" és "leander" szavak is. Júliusban ezek a legnépszerűbb termékek a Vaterán:
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.