Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két kanadai reptéren a legrosszabb a helyzet, ott több mint a repülőgépek fele késett.
Rangsorolta a világ legforgalmasabb repülőteret a Wall Street Journal, de erre a listára nem nagy dicsőség felkerülni: azt nézték meg a lapnál a FlightAware adatai alapján, hogy a járatok hány százaléka késett június elseje óta.
Megállapították, hogy átlagban a járatoknak több mint a 20 százaléka késett, a lista tetején két kanadai repteret találunk, a Toronto Pearsont és a Montréal-Trudeaut. Az előbbinél a járatok 57,1 százalékára, míg az utóbbinál az 52,6 százalékra kellett sokat várni.
A harmadik helyen rögtön egy európai repteret találunk, a frankfurtit, ott a repülőgépek 47,9 százaléka késett, őket követi a Charles de Gaulle/Roissy 45,9 százalékkal.
Az amerikai repülőterek közül a Chicago Midway nemzetközi repülőtér érte el a legrosszabb értéket, mivel járatainak 38,3 százaléka késett. Az amerikai repülőterek listáján a floridai Orlando Nemzetközi Repülőtér, a New York-i John F. Kennedy Nemzetközi Repülőtér és a Baltimore/Washington Nemzetközi Thurgood Marshall Repülőtér is „előkelő” helyen végzett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.