Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A cég szerint történelmi magasságokba emelkedett a hazai kereslet, miközben a régiós üzemanyagpiacon számottevően kisebb az alapanyagkészlet, ami komoly kihívások elé állítja őket.
„Optimalizáló intézkedéseket” vezet be, azaz augusztus 1-jétől ideiglenesen bezárja öt benzinkútját, kettőt pedig kizárólag vállalati ügyfelek kiszolgálására állít át a Shell Hungary Zrt. A cég szerint erre az üzemanyag-ellátás biztosítása érdekében van szükség.
Mint közleményükben írták, a lépéssel az üzemanyagpiacon régiós szinten is tapasztalható beszűkült alapanyag-ellátás, illetve a kiugróan magas hazai értékesítési mennyiségek okozta kihívásokra reagálnak. A cél az optimálisabb működés.
Az alábbi Shell-kutak zárnak be:
A vásárlók a cég tájékoztatása szerint 5-10, Dabas esetén 30 kilométeren belül találnak másik Shell kutat. A kutak újranyitásáig a dolgozók más töltőállomásokra mennek át.
Augusztus 3-tól a
címen található töltőállomások teszt jelleggel csak a Shell-lel szerződött partneri vásárlók tankolhatnak. Az állomásokat az euroShell kártyával rendelkező ügyfelek tudják igénybe venni, akiknek nincs ilyenjük, azok az adott városon belüli másik Shell töltőállomást kereshetik fel.
A Shell a kereslet emelkedésének okát nem említette a közleményében, de tény: a magyarok nagyon sokat tankolnak, mert az üzemanyagárstop miatt nem érzékelik a piaci árakat, így nem takarékoskodnak az üzemanyaggal.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.