Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Ötszáz főt kérdeztek meg arról, hogy milyen gyakran és mennyiért vásárolnak tisztítószereket.
A falvakban élők kicsivel gyakrabban vásárolnak mosó- és tisztítószereket, ugyanakkor nagyjából a dupláját költik ilyesmire, mint a fővárosiak: tisztítószerekre éves szinten 15 110 forintot, szemben a budapesti háztartások 8690 forintjával vagy más városok háztartásainak 12 930 forintjával – derült ki a Rossmann Magyarország 500 fős felméréséből. A kutatás szerint mosószerre 19 750 forint megy el egy évben a kistelepülések háztartásaiban, míg Budapesten 10 010 forint, más városokban pedig 16 950 forint.
Míg a gyermektelen háztartások tisztántartása 11 700-ből jön ki egy évben, a gyermekesek átlag 15 270 forintot költenek ugyanerre. Hasonló a helyzet a mosószerekkel: 38 százalék 2-4 hetente pótolja az otthoni mosószer készletet, 34 százalék 2-3 havonta. Azt megjegyzik a Rossmann közleményében, hogy a gyermekeseknek érthető módon több a mosnivalója, egy évben átlagosan 19935 forint megy erre a célra, a gyermektelenek 15 081 forintjával szemben. Babaápolási termékekre a gyermekes családok átlag évi 53 940 forintot költenek.
Az is kiderült, hogy napi higiéniai termékeket (tampont, borotvát, fültisztítót, fogkrémet stb.) vásárolunk a leggyakrabban: a megkérdezettek 39 százaléka 2-4 hetente, 36 százaléka 2-3 havonta tesz ilyen árukat a kosarába – átlagosan évi 11 660 forint értékben. Ritkábban veszünk testápolószereket, hajápolókat és dekorkozmetikumokat, a többség 2-3 havonta költ ilyesmire, átlagosan – és háztatásonként – évi 7 410, 10 140, illetve 9 830 forintot.
A felmérés szerint az ár a legfontosabb szempontunk egy termék kiválasztásánál: a válaszadók 81 százalékának nagyon fontos vagy fontos kérdés – a három legfontosabb szempont egyikének 78 százalék választotta. A második legfontosabb szempont - a kiszerelés nagysága - is a gazdaságos vásárlással van összefüggésben: a válaszadók 69 százalékának fontos vagy nagyon fontos, és 50 százalék számára van benne a három megfontosabb tényezőben. A harmadik helyezett - a hatóanyagok, konkrét összetevők - csak a válaszadók 51 százalékának fontos vagy nagyon fontos a vásárláskor.
Tisztítószereket és mosószereket leginkább nagyáruházakban vásárolnak a magyarok, 70 és 71 százalék, a második helyezett drogériákba a válaszadók 32 és 31 százaléka jár az ilyen termékekért.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
Nincs hatalmuk felettünk.
A Tisza Párt elnöke arra kérte a magyar rendőröket, hogy a szombati Pride-on a magyar embereket védjék meg.
Ráadásul az elmúlt évekkel ellentétben a környező országokban is sokkal jobban érdekelte az embereket, hogy mi történik Magyarországon a Pride-dal.
A képviselő szerint legalább 250 millió forintot érhet az ingatlan.
A londoni tárgyalásokat követően aláírt megállapodás stabilizálhatja a két ország közötti kereskedelmet.